onsdag 16 februari 2011

Dag 18 med Cambridge

Jag var hos min konsulent för mätning igår och det gick inte bra denna gång heller. Jag har ju minskat men långt ifrån tillräckligt med tanke på hur länge jag gått på renkur. Nästan så att min konsulent undrar om jag verkligen kör renkur och inte är uppe och äter på nätterna i sömnen, vilket ändå inte skulle gå eftersom jag har slängt nästan al mat. Sedan säger hon att hon inte har sett någon med så dåliga resultat så hon tror att jag kan ha fel på sköldkörtlarna, så jag måste kolla upp det. Det skulle inte vara omöjligt för har några av symtomen, typ trötthet, frusen och sämre minne. Som igår när jag slutade kl 15 och hade tänkt ta det lugnt och sedan promenera till solna centrum där jag träffar konsulenten. Men när jag kommer hem till mitt hus så märker jag att jag har glömt mina nycklar på jobbet, så det är bara att vända och åka 35 min tillbaka och hämta nycklarna, sedan fick jag åka direkt till Solna centrum utan att byta om till dom kläder jag eg ska ha på mig vid mätningen. Sånt gjorde jag inte förut. Eller som när jag skulle till jobbet för nån vecka sedan och plötsligt märker att jag är i Spånga istället för på väg mot Helenelund, jag har alltså åkt förbi Sundbyberg igen utan att märka något, så då var det bara att vända och komma typ 30 min sent till jobbet Jag som alltid haft koll på saker och varit ordningsam, mitt minne har verkligen blivit sämre på slutet så vem vet. Jag ska iaf försöka få någon tid på någon vårdcentral nu på morgonen. För när jag ringde hit i sumpan så skulle det ta 3 veckor innan jag kunde få en tid, det känns alldeles för länge!

Nä nu ska jag göra mig i ordning för jobbet och sedan ringa runt till vårdcentraler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar