torsdag 14 april 2011

Efter och före


Jag tyckte att det skulle vara roligt med lite före och efter bilder efter två månader med Cambridgekuren. Jag borde kanske haft bilderna tvärt om med förebilden först men nu blev det inte så, men ni förstår nog ändå!:) Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv som gör det här, på två månader har jag gått ner typ 12-13 kilo, vet inte exakt eftersom jag inte vägde mig innan.
Det känns också som att det börjar hända mer nu sedan jag slutade med Cerazette, för går ner rätt bra i vikt trots att jag äter lunch och fuskar en del med annat, särskilt nu då jag var i Umeå och fyllde år förra helgen. Jag kunde också komma i en klänning i storlek medium när jag var i Umeå, iof från Indiska som har lite större storlekar, men i alla fall!:D När jag skulle prova kläder inför min födelsedagsfest så var det flera klänningar som jag inte kan ha längre för att dom sitter alldeles för stort, lite synd, men är ändå väldigt glad! Jag tror nog att jag kommer hålla på med kombineradkur i två månader till i alla fall, mitt mål är ju att kunna ha kläder i storlek 40 innan sommaren och det borde ju gå, hoppas jag, sedan gäller det bara att kunna hålla kvar vid det och fortsätta träna och äta bra.

4 kommentarer:

  1. Helvete vilken skillnad!

    /Erik

    SvaraRadera
  2. Men du vilken skillnad! Va fin du är! :D

    SvaraRadera
  3. Men du riktigt starkt jobbat! hur fin som helst! =)

    SvaraRadera
  4. Hur fin som helst ;)

    SvaraRadera