lördag 3 april 2010

Om att vara på väg!

Nu Ska vi alldeles strax fara och hämta lastbilen som innehåller alla mina grejer, lasta om lite, ta ut några grejer, och lasta in andra saker, typ försöka få in min cykel! Känns fortfarande väldigt märkligt, som att jag inte riktigt förstår att det verkligen händer nu. Det har typ känts mindre än när man ska till Stockholm på semester en vecka! Det kändes också väldigt skumt att se lägenheten jag har bott i i 5.5 år en sista gång, låsa dörren och sedan gå och lämna igen nycklarna. Men nu får alla hålla tummarna för att det här är ett bra beslut och att jag kommer trivas i storstan med nya lägenheten och jobbet.

Får se om jag hinner uppdatera något mer idag om hur det har gått, för Isa ska sova med mig i nya lägenheten i natt och sedan på morgonen imorgon ska vi till Ikea och köpa nya möbler och grejer till mig!:D

Nu ska vi fara från brorsan, hörs sen!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar