lördag 25 september 2010

Om att ha fått fast jobb!

Mitt i all deppighet över valet så kom min arbetsledare i tisdagseftermiddag när jag hade min planerig, och frågade om hon fick störa lite. Sedan berättade hon att dom på ledningsmötet i fredags hade pratat om mig och kommit fram till att de inte vill bli av med mig och att vi har blivit en så bra grupp i personalen på förskolan och att dom inte ville förlora mig, så därför ville de erbjuda mig fast tjänst, alltså tills vidare-anställning, om jag ville! Och att hon som har tagit tjänstledig är anställd inom företaget, så om hon ens kommer tillbaka så får hon en tjänst på en annan av deras förskolor! Åh det känns heelt grymt bra, klart jag vill va kvar! Jag har ju varit där i över 5 månader nu och trivs väldigt bra med både personalen och barnen! dessutom känner jag ju att jag trivs bättre och bättre här i Stockholm och att jag nog vill stanna här längre än jag först hade tänkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar