lördag 25 september 2010

Om Sveriges förfall



Valet gick ju heeeeelt åt helvete, värre än jag någonsin hade kunnat vänta mig! Det var itne bara så att Alliansen vann valet, i och för sig med minoritet så vet inte riktigt hur det kommer att gå, men det som är ännu värre är att Sverigedemokraterna kom in i riksdagen med tom mer röster än vänsterpartiet som jag röstade på. Det är heeelt jävla sjukt att typ 330 000 svenskar har röstat in ett främlingsfientligt i Sveriges riksdag. Jag förstår inte hur ni tänker!!! Det är ett parti som typ har 3 frågor som de bryr sig om och dom har inge rimliga lösningar eller budgetar på det.

Läs de här intervjun med den här jävla idioten som varit medlem i partiet i flera år och ändå inte kan svara vettigt på något och som inte vet alls avd han pratar om när man väl börjar ställa lite frågor:
http://www.dagensarbete.se/home/da/home.NSF/98770b2ae7748f3541256ce5006dad5f/1090acf0fc83b1d4c125739f002cbb75?OpenDocument

Dessa ska dessutom agera nån form av vågmästare nu efter som Alliansen inte har majoritet. Dessutom får dom sjuukt mycket pengar, läste om någon som nu ska få 60 000 och dessutom typ en lägenhet här i Stockholm. Det vill jag fan inte betala med mina skattepengar, det tycker jag att idioterna som röstade på dom ska få göra!

På grund av detta kändes det otroligt viktigt att delta i träffen på plattan i måndags dit det kom över 10 000 människor, det va riktigt mäktigt att se så många som kom dit när det var en 17-årig tjej som började skicka ut inbjudningar på Facebook samma morgon! Nu måste vi alla börja bli mer engagerade och sätta stop för det här, för det här är verkligen inte det Sverige som jag vill att mina barn ska växa upp i!

Usch jag är fortfarande, en vecka efter, helt deppig och arg och ledsen över hur det kunde bli så här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar