lördag 25 september 2010

Tre år sedan mammas bortgång



Igår var det tre år sedan min älskade lilla mamma gick bort. Jag kan inte fatta att det redan har gått tre år. Tiden har gått så himla fort och så mycket har hänt sedan dess, så mycket som jag skulle velat berätta för henne. Men även om det det fortfarande känns jobbigt och gör ont att ha förlorat henne så är det tur att det är som dom säger; att tiden läker alla sår. I början var det så att man tänkte på henne flera gånger per dag och blev ledsen och nedstämd, nu med allt på jobbet och allt annat man gör så blir det nog max en gång i veckan, och jag tänker mer på dom glada minnena. men man saknar ju att ha föräldrar som man kan få stöd och vägledning från, någon som alltid finns där som man kan dela både glädje och sorg med. Men det får gå utan nu, som tur är har jag många nära och kära som jag kan göra det med, även om dom känns lite väl långt borta ibland nu när jag har flyttat till en ny stor stad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar