tisdag 11 augusti 2009

Yes!

Idag har jag hållt att städa, tvätta och diska. Sedan när jag kom in från tvättstugan tidigare idag så såg jag att jag hade missade samtal från Emmeli så jag ringde upp och då frågade hon om jag kunde vicka på förskolan där jag har varit förut imorgon och förmodligen enda fram tills skolan börjar. Det känns verkligen jätteroligt. Jag har hållt på att bli galen över att inte ha något att göra, alla andra jobbar eller är borta och dessutom har jag inga pengar. Nu kommer jag alltså både få något att göra och lite extra pengar som kan vara bra att ha nu när jag använt alla mina sparpengar i sommar.

Sedan har jag även varit och handlat kräftor och tillbehör idag. Jag och Karin ska ha en kräftkväll imorgon när vi båda har slutat jobba. Det ska bli trevligt och gott. Jag hoppas att saker och ting vänder och börjar bli bättre nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar