måndag 26 oktober 2009

Irriterad

Jag känner att jag är riktigt irriterad idag, är eg mest på massa småsaker som gör mig mer och mer irriterad och att jag stör mig mer på saker som jag inte borde bry mig så mycket om. Jag antar att mörkret och all stress och press i skolan gör mitt tålamod ännu mindre! Jag blir besviken och stör mig på saker som inte är som jag vill och blir mer deppig över att jag knappt har något att se fram emot. Det är Winnerbäck som är först om en månad och det känns lite väl långt bort särskilt med tanke på att det blir massa jobb och slit med examensarbetet nu framöver. Det vore så skönt att få komma bort fram den här staden och alla måsten ett litet tag, men känner inte att jag kan slösa pengar på sånt nu när jag inte vet hur något blir efter typ 15 januari. Jag har börjat kolla på bostäder i Stockholm och det är ju allt annat än lätt och framför allt inte billigt!! Om någon har tips på någon lght där nere så får ni ju gärna säga till!

Nu ska jag fortsätta plugga och försöka att inte störa mig på fler saker ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar