tisdag 13 oktober 2009

Om lärarbesöket

I måndags hade jag ju besök från min lärare på universitet, hon skulle observera när jag hade hand om en frukost och en samling. Jag var rätt nervös och drömde mardrömmar om att allt på samlingen gick fel, eftersom samlingar är något av det jag tycker är svårast och känner mig mest obekväm i. Men när hon kom så kändes det ganska bra och allt, särskilt samlingen gick faktiskt bra, så klart kan man alltid ändra på vissa saker men så är det ju alltid. Och läraren hade inget att klaga på och förstod inte alls att samlingarna var något som jag hade problem med utan hon tyckte att jag var en tydlig ledare som förde en dialog med barnen. Min handledare berättade också att hon märkte stor skillnad jämför med förra praktiken, så det känns ju jätteroligt! Det känns dessutom väldigt skönt att ha gjort bort besöket nu så att man slipper gå och oroa sig för det.

Förutom det så fortsätter jag att vara trött och orkeslös. Hela dagarna längtar jag tills jag kommer hem så att jag ska få vila lite och oftast när jag kommer hem lägger jag mig och vilar och kanske till och med sover typ en timme. Sedan på kvällarna ligger jag och fryser och har svårt att somna och sedan på morgonen är jag jättetrött igen. Dessutom är det ganska mycket jag ska göra i veckan så hinner inte ta det lugnt så många fler kvällar än i kväll. Igår var det träning, vilket känns i kroppen idag, men tyvärr hinner vi förmodligen inte med något fler pass i veckan eftersom Karin jobbar sent imorgon och på torsdag ska jag och Emmeli gå och se Pablo Fransisco. Jag Skulle även vilja hinna träffa Maja något typ imorgon eller i helgen nu när hon är hemma i Umeå.

Jag är lite sugen på att fara till Skarren i helgen men som det känns nu när jag är så trött hela tiden vet jag inte hur peppad jag är, men får väl se närmare helgen! Nu ska jag försöka orka fixa nån middag och sen bädda ner mig i soffan resten av kvällen och se på alla bra tv-serier!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar