lördag 10 oktober 2009

Om att inte ha någon energi

Jag har inte orkat skriva på slutet nu när jag har haft praktik och klivit upp kl 6 ett par dagar i veckan och dessutom träna två gånger i veckan. Att det har blivit höst och mörkt och kallt hjälper ju inte direkt till heller. Jag blir ju nästan alltid trött och deppig på hösten. Men trots att jag har varit rätt trött och haft mindre energi har det varit roligt på praktiken, barnen är väldigt fina och personalen trevlig. Jag har också fått beröm av min handledare som sa att det märks skillnad sen sist och att jag har blivit mer som en i arbetslaget. Dessutom jobbar jag ganska hårt på att ha samlingar och aktiviteter med hela barngruppen trots att det är det som jag tycker är svårast och jobbigast.

Det känns även skönt att jag och Karin har kommit igång och tränar två gånger i veckan, känner mig duktig och tror även det kan ge lite mer energi. Det är även trevlig att umgås lite mer på veckorna. Särskilt nu när jag inte har varit ute så mycket. Jag var i och för dig ute på Club Zoo på TC förra helgen och det var riktigt roligt. Det var jättebra musik som vi dansade till nästan hela kvällen, trevligt folk och jag hade en perfekt fylla. Jag var ju lite orolig att jag inte kan ha så roligt ute längre, så det kändes bra att jag kunde det, och utan att bli ledsen eller tycka att det var för ungt folk. Men den här helgen känns det skönt att vara hemma och ta det rätt lugnt, även om jag blir lite rätt rastlös av känslan att jag borde göra något iaf.

Ska nog göra mig i ordning och gå en sväng på stan och bibblan och fixa en bok om sinnena inför besöket när min lärare kommer på måndag och observerar mig på både en frukost och en samling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar