söndag 27 september 2009

Om att förändras

På slutet har jag känt att jag behöver en förändring, både när det kommer till mig själv, mitt boende och mitt liv allmänt. Och Jag tycker att det ändå har hänt rätt många förändringar i mitt liv nu på slutet. Jag har målat och ändrar lite småsaker här hemma. Jag har börjat träna och försöka äta bättre. Jag har inte festat på 3 helger nu och så långt uppehåll har jag nog inte haft på över 6 år. Det känns vääldigt ovanligt men samtidigt skönt. Jag känner inte riktigt som att jag kanske missar något om jag inte går ut som jag gjorde förut och har mer börjat bli less på att gå ut. Jag har inte haft kul på länge och jag känner mig rätt gammal bland alla 20 åringar. Så nu ska jag bara gå ut dom gånger jag är riktigt peppad. Jag hade ju iof väldigt gärna velat gå på Shape up igår men då var det ingen som ville följa med så då stannade jag hemma och såg på film istället. Så nu hoppas jag att jag är ännu mer peppad nästa helg då det är Club Zoo med bra musik och då jag inte har festat på en månad.
Sedan blir jag mer och mer säker på att jag vill flytta från Umeå ett tag. Jag tror det blir att flytta till Sthlm ungefär nästa sommar så att jag hinner vicka lite här i Umeå när jag har pluggat klart och spara ihop lite pengar och få lite mer erfarenhet innan jag flyttar.

Nu ska jag göra mig i ordning och fara och städa på Mindspace och sedan ikväll blir det att äta middag med Tess och våndas ihop till Ensam mamma söker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar