fredag 18 september 2009

Om dagens fynd!!


Idag efter att ha haft redovisning i skolan, som gick bra, gick jag ner till stan och åt sushilunch med karin, riktigt värt! Sedan gick vi förbi H&M och där hittade jag den väldigt fina väskan på bilden ovan, perfekt till mig som älskar rostetter! Dessutom kostade den bara 80 kr på H&M barn, verkligen ett kap!:) Väskan ligger på mina nya svart/vit prickiga sängkläder som jag har velat ha väldigt länge och till slut fått tag i!

Träning igår gick föresten bra, jag gick ut rätt lugnt, men det kändes som att jag inte vill gå ut för hårt i början. Vi cyklade lite, tränade lite styrka och sedan simmade vi lite. Det var trevligt och kändes bra så jag hoppas att vi håller igång och tränar typ 2 gånger i veckan nu. Jag har inte fått så mycke träningsvärk än heller, men det kommer säkert.

I helgen blir det nog väldigt lugnt. Just nu känns det bara som att jag vill ligga hemma och se film och äta glass, kanske tända ljus, lyssna på bra musik och läsa nya Sonic. Sedan imorgon ska jag och Marina gå på stan och fika så då får jag se lite folk också.

Här kommer en bild på mig i min nya fina lila kappa också:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar