onsdag 9 september 2009

om att vara omotiverad

Jag är riktigt omotiverad på skolan nu, inte alls sugen på att läsa allt plugg. Jag kommer ändå inte hinna allt. Men jag måste försökt läsa klart del 1 i boken vi läser nu, som var viktigast, för jag kommer inte att hinna läsa del 2 också. Sedan måste jag förbereda mig på mitt ansvarskapitel och sen läsa en artikel som alla skulle läsa till imorgon. Jag borde verkligen sätta igång nu efter som flera timmar går bort i eftermiddag/kväll då jag och Kenneth ska vara på pappas affär och lämna ut sånt som folk har köpt på auktionen. Samma sak imorgonkväll så då försvinner flera pluggtimmar, vilket inte är så bra då vi har redovisning på fredag och jag måste dessutom bestämma vilka mål jag ska ha under praktiken för att kunna ringa och prata om dom med min handledare på fredag. Usch är inte riktigt redo att plugga än, som tur är börjar praktiken om 2 veckor, det kommer förhoppningsvis bli mycke roligare!

Nu ska jag börja läsa samtidigt som jag äter frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar