tisdag 22 september 2009

Träningsvärken är ett faktum!

Som väntat har jag alltså rätt mycket träningsvärk idag, axlarna och överarmarna gör riktigt ont så är istället uppfinningsrik och hittar på att göra saker utan att behöva röra dom allt för mycket. Som tur var va barnen på praktiken väldigt snälla. Jag kände mig väldigt välkommen, särskilt när en tjej säger att hon hoppas att hon inte är ledig imorgon när jag har sagt hejdå och vi ses imorgon innan jag skulle gå.

Jag var dock grymt trött och fick huvudvärk när jag kom hem som fortfarande håller i sig trots att jag har sovit lite. Fast det är väl inte så konstigt när jag sov lite i natt, plus att det har varit en dag med många nya intryck och hög ljudnivå. Men det ska bli väldigt roligt att vara där i typ 5 veckor nu istället för att vara i skolan.

Nu ska jag lägga mig och se på tv och sedan lägga mig tidigt ikväll eftersom jag ska kl 6 och sedan ska orka träna igen på kvällen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar