lördag 5 september 2009

Tröstshopping

Igår efter skolan så for vi först och handlade på Maxi till kräftskivan och sedan for ajg och Marina på stan och åt på Catarinas och shoppade i typ 3 timmar. Jag köpte 2 klänningar, en svart partyklänning och en typ grårutig vardagsklänning, 2 par leggings, ett par svarta och ett par som ser ut som jeans, en svart kofta, en bh, ett svart/vit prickigt diadem och ett svart/vit prickigt rosettspänne. Sedan på kvällen lagade jag plockmat och såg på filmen Christina, Vicky, Barcelona som var ok och några avsnitt av Flight of the Conchords, jag älskar den serien!!

Sedan idag for jag och Marina en sväng till Intersport och Rusta, på Rusta köpte jag svart/vit prickiga sängkläder, sista som var visningsex så fick det billigare!:) Sedan gick jag på stan och råkade köpa 3 till par med jeansleggings i olika färger och en ny hårspray. Det hjälper faktiskt med tröstshopping, men nu efter att ha slösat 2500 på två dagar så för jag inte köpa något på ett tag. Men jag har ju varit pank hela sommaren så måste ju få shoppa av mig lite!;)

Ikväll blir det ju kräftskiva med Marina, Linda och Kristin mfl och sedan kanske utgång, det ska bli trevligt att få äta gott och umgås lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar