torsdag 17 september 2009

Om att börja träna

Ikväll händer det, jag och Karin ska äntligen komma igång med träningen, det är verkligen på tiden. Det känns lite nervös och jag lär dö av träningsvärk imorgon. Vi ska börja träna på simhallen, där kostar det bara 230 kr i månaden om man är student och binder sig på 12 månader. Det känns jobbigt att binda sig så länge, särskilt när jag inte vet hur länge till jag ska bo här, just nu känns det inte som att jag kommer bo här längre än till sommaren. Men då kanske man kan sälja det eller flytta så man kan träna på någon medley där. Det kanske är bra att man har ett års bindningstid samtidigt så att jag inte slutar sedan efter någon månad. Nu tänker jag kanske att jag faktiskt betalar för det varje månad och att jag därför borde försöka träna minst 1-2 gånger i veckan för att det ska vara värt det. Det känns bra att Karin också börjar nu så att vi kan peppa varandra att fara och att man kan simma också, det gillar ju jag!:)

Nu ska jag plugga lite, sen fixa tidig middag för att hinna städa innan jag ska träffa Karin vid 19.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar