måndag 7 september 2009

Om att ha världens finaste vänner!!!

Idag när jag skulle gå till univ så kollade jag min brevlåda och såg att jag hade fått ett brev från Isa,som hon hade avslöjat att hon hade skickat. Men det blev ändå en glad överaskning som gjorde den här annars tråkiga måndagen mycke bättre. Det var en dvd-skiva med en film, bilder från England, en låt å en bild som hon ritat . Bilden ovan var framsidan på fodralet, vi båda som älskar hibiskusar så det passade väldigt bra. Skulle lätt kunna låta henne rita den hibiskusen som jag kanske vill tatuera sedan när jag vågar och har råd. Till skivan följde världens finaste brev med som både gjorde så att jag grät och log mitt största leende. Jag fick bla fina uppmuntranden som t.ex. sa att: "För även om din favvocombo är svart&vitt så är ju världen och livet full av färger!" Så himla fin och söt hon är!! Jag är så himla glad över att hon och alla andra vänner finns i mitt liv, även om jag kanske inte alltid är så bra på att säga det så är ni väldigt uppskattade och omtyckta, vet inte hur jag skulle klara mig utan er!!

1 kommentar:

  1. Naaaw så himla sött! Förstår att det var en väldigt uppskattad present!!

    SvaraRadera