tisdag 15 september 2009

Om att vara nyklippt


Jag klippte mig igår och jag blev faktiskt rätt nöjd, brukar ju inte alltid bli det. Jag tycker dock att det är mest luggen som är den stora skillnaden och den känns väldigt kort, och väldigt ovant. Men nu behöver jag inte klippa mig på ett tag och man slipper få håret i ögonen trots att man har mössa. Jag gillar min nya basker med rosett på från h&m. Det återstår dock att se hur håret blir sen när jag ska tvätta och fixa till det själv, men det borde gå bra så länge jag får till luggen. Den har lite lätt för att vilja stå utåt nu.. Dessutom känns håret freschare och tror att det är lättare att få till med volym nu!:)

Idag har jag mest bara suttit och pluggat, skrivit VFU-kontrakt. Men dagen har ändå känts rätt bra. Det var soligt och varmt ute, vilket alltid får mig piggare och jag måste försöka ta vara på det nu innan den mörka och kalla hösten är här. Sedan fick jag reda på lite små bra nyheter och hämtade ut min nya lila kappa som jag också är nöjd med!:)

Nu ska jag lägga mig och se på tv i sängen så att jag orkar plugga hela dagen imorgon också!

Så här ser kappan ut:



1 kommentar: