onsdag 28 oktober 2009

Om att vara kluven!

Det är i och för sig inget ovanligt att jag är ambivalent och har svårt att bestämma mig ganska så ofta. Just den här gången gäller det främst om vilken mobil jag ska köpa och även lite vilken tv jag ska välja. Kenneth ringde igår och sa att någon kund till honom ville köpa min tv som jag fick från pappa och nu var frågan om jag vill ha en ny lcd tv som matchar priset eller om jag vill ha en som är typ 1700 :- som typ hade nätverkskort och grejer så jag ska slippa ha sladdar som jag har nu. Men njaa jag vet inte, känns inte riktigt som att jag stör mig så mycket på sladdarna och att jag hellre lägger pengarna på en ny mobil. Vill inte slösa så mycket pengar nu när jag inte vet vad som händer i januari när jag har tagit examen. Min älskade mobil har börjat krångla lite och har ändå haft den i över 2 år så tycker det är dags att köpa en ny. Jag vill ha en med en bra mobilkamera eftersom jag inte har någon digitalkamera och så är det viktigt att kunna lyssna på musik, annars är jag inte så brydd. Så nu väljer jag nog, tror jag, mellan Sony Ericsson Satio eller Sony Ericsson C905 som anses ha bra kamera. Jag har varit mest sugen på C905an dock så verkar det som att den verkar ha haft mycket problem med barnsjukdomar och att det har strulat och gått sönder för många och jag är osäker på om dom har fixat till det. Då tipsade Kenneth om Satio som också har en väldigt bra kamera, men den är ju väldigt ny, vilket innebär att den är dyrare och den kanske också kommer att krångla, dessutom så har den touchscreen som jag är lite emot särskilt eftersom jag är rätt klumpig och säkert kan lyckas repa och förstöra den när den har så stor display. Åh jag är riktigt kluven över vilken jag ska välja. Har ni några tips eller förslag?



C905


Satio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar