söndag 13 december 2009

Om ännu en trevlig helg!



Den här helgen har varit riktigt bra och den blir bara ännu bättre när man slipper ha söndagsångest. Vi har kommit rätt långt på vårt examensarbete, vi har kvar lite på analysen och att skriva om fortsatt forskning och sedan beror det på vad dom har att säga om vårt arbete på 70% seminariumet. Vi kommer säkert måste ändra på en del men känns ändå som att vi borde hinna klart med det mesta tills på fredag då vi vill vara nästan helt färdiga med arbetet.

I fredags så kom Emmeli, Karin och Kattis till mig och vi åt pizza, säg på Idolfinalen, såg Paradise hotell, Mammas pojkar, drack glögg, åt chips, fnittrade och hade väldigt trevligt, trots att min favvo Calle inte vann Idol! Det är skönt att göra nått på fredagar också, oftast brukar man mest bara vara hemma själv och slappa i soffan.

Sedan i lördags på dagen så fick jag träffa Marina som jag inte träffat på över två månader eftersom hon avrit borta i Nya zealand, jag är inte alls avis! Vi gick på stan, fikade på Schmäck och hade väldigt trevligt. Sedan for jag hem och gjorde mig i ordning och för att sedan fara till Ante och Marina och förfesta. Efter en trevlig förfest for jag och Karin till Shape Up!, där vi hade trevligt och dansade till bra musik hela kvällen!:D

Idag har jag bara tagit det lugnt och sett på tv och film med tända ljus och nu lagar jag lax som jag har varit jättesugen på hela veckan. En helt klart bra helg alltså. Nu är jag redo för att ta tag i det sista med examensarbetet och kämpa så mycket som det behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar