torsdag 21 januari 2010

Om att ÄNTLIGEN vara klar med skolan


Hittade denna fina tårta Här, som jag tyckte var väldigt mycket
min stil och gärna skulle fira med idag


Åh jag är så sjuukt jävla glad nu! Jag och Camilla hade opponering på vårt examensarbete i måndags och fick då som nästan alla får en del vi skulle ändra på. Så jag och Camilla träffades i onsdagskväll och kämpade på och försökte hinna rätta allt och peppa oss med Maxmat och godis, men tyvärr hann vi inte göra klart riktigt allt. Så då satt jag och gjorde resten igår på dagen och så gjorde Camilla det sista när hon kom hem från jobbet och så skickade jag in det till examinatorn igår efter 17. Sedan idag när jag kollade min mail vid 12 så hade handledaren sagt en liten sak vi hade glömt och skrev att när vi ändrat det kan vi registrera vårt arbete.. Jag blev så sjukt glad att jag typ hoppade runt i lägenheten och log stort, jag vet inte huur länge! Snacka om glädje och befrielsekänsla! Detta trots att jag inte riktigt vet vad som händer framöver. Jag ska dock på möte på kommunen så förhoppningsvis får jag börja vicka nästan direkt efter!

Nu är frågan bara hur jag ska fira detta.. Drack ju tillräckligt med alkohol i lördags för en tid framöver.. Kanske får gå till Ica och köpa lite Ben & Jerrys, det kan även vara skönt för min förkylda hals!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar