tisdag 12 januari 2010

Snart är min skolantid över

Igår fick vi veta när vi skulle ha opponering och på vem vi ska opponera. Som väntat blev det förskjutet tills på måndag. Men vi blev en bra grupp i alla fall och ska bli intressant att läsa deras arbeten, även om det nog kommer kännas segt nu när jag inte har någon pluggmotivation kvar. Jag tänker ändå fira ordentligt på examensfesten på lördag. Det anordnas bara en examenscermoni på Univ på lördag på dagen, ingen sittning eller något som alla kan samlas på, så därför försöker jag och Marina styra upp någon middag och fest där vi blir några som träffas och firar att vår tid på universitetet är över. Det känns dock lite tråkigt att det inte är så många som tackat ja på vårt facebookevent, men det blir nog trevligt i alla fall och förhoppningsvis kommer flera av dom som har sagt kanske.

Nu ska jag försöka fortsätta läsa Lina och Jonnys examensarbete.

2 kommentarer:

  1. Haha jaa, om man nu kan säga det efter att ha pluggat 6 år på univ!:P

    SvaraRadera