lördag 30 januari 2010

Om att vara sjukt less på vintern



Jag vill verkligen ha sommar nu, är less på all snö och kyla och storm! Så här såg det ut på dagisgården där jag vickar nu i torsdagsmorgon, det va snöö överallt och man fick plumsa och trottoarerna var inte heller plogade så man fick gå på bilvägen! Och sedan dagen efter blev det -20 och ska vara det i flera dagar. Jag vill inte gå ut då. Jag vill helst bara ligga hemma under ett täcke! Ser inte riktigt framemot att köa till Shape Up! med strumpbyxor och tygskor i -20 grader, tror fan jag kommer måsta ha täckisarna, men jag gillar det verkligen inte!! Sedan hoppas jag att kvällen kommer vara värt det med dans till mycket bra musik och trevligt folk!

Sedan har jag kaaaaanske KANSKE, väldigt kanske, en lägenhet i Stockholm på g. I så fall flyttar jag till Stockholm i början på april. Jag vågar dock inte hoppas men skulle jag få den så skulle jag bli så sjuukt jävla glad! Jag vill verkligen flytta ner nu och få lite annan miljö. Fast samtidigt känns det ju väldigt tråkigt att flytta ifrån kompisarna! Ni måste komma och hälsa på mycket, alternativt också flytta ner, det vore det absolut bästa!! Sedan känns det lite stressigt att hinna allt på två månader, inklusive förbereda sig mentalt, men det får lösa sig!

Nu ska jag fixa mig och försöka våga mig ut i kylan!:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar