tisdag 2 februari 2010

Om helgen!







I fredags var jag helt slut och låg mest i soffan och såg på Mitt så kallade liv tills jag somnade i soffan vid 2 och sov där tills 7 då jag flyttade till sängen!:) På lördagen blev det städ på Mindspace, förfest hos Mats och utgång till Shape Up! på Skarren. Först var det trevligt på förfesten med bla Camilla och Malin och sedan gick vi iväg till Scahrinska redan vid 22, då jag även passade på att halka framför heeela Scharinskakön så att jag nu har ett riktigt stor blåmärke på låret. Början av kvällen var trevlig när vi minglade och dansade till bra musik. Men sedan vid 1 började jag känna mig rätt less. Det kändes som att jag var trött, full och bakis på samma gång. Men då var jag själv och hade Karins grejer i min väska och när jag väl hittade henne så var det bra musik så stannade ett tag till, men det blev ändå så att vi gick hem lite tidigare, vilket inte alls var likt mig. Men man kan ju inte vara på topp jämt! Nu ser jag mest fram emot club zoo och när Hästpojken ska spela på Handen på hjärtat på Scharinska i slutet på feb. Och sedan Umeå Open förstås!

Sedan blev jag väldigt glad över att dom igår frågade om jag vill jobba på samma förskola nästa vecka också och att jag resten av veckan skulle tillbaka på avdelningen jag var förra veckan där jag känner barnen bättre. Känns verkligen roligt att få vara på samma ställe i tre veckor minst!:)
Sedan ringde brorsan igår och sa att Christian ska köra ner till sthlm 16-18 feb så att jag kan få åka ner med honom då och kolla på lghtn som jag KAAAAAAANSKE får turen att bo i april!:) Även om jag kanske inte får den och även om jag vill ha den vilket som, så känns det skönt att se den för att veta vad jag kan ta med mig ner osv. om jag får den.

Nu ska jag vila lite innan det blir träning igen efter typ 3 veckors uppehåll.

4 kommentarer:

  1. "jag ramlar glada gatan fram" blev precis ännu mer du. i like! ;)

    SvaraRadera
  2. Hahah jaa men det är ju därför namnet passar så bra, jag ramlar ju alldeles för ofta, och särskilt när jag är på fyllan så..

    SvaraRadera
  3. ...och där dök jag upp på bild...trevligt trevligt :)

    SvaraRadera
  4. Ja jag tyckte det var en fin bild på oss, hoppas det är lugnt!:)

    SvaraRadera