onsdag 17 februari 2010

Om att äntligen vara i Stockholm

Nu är jag äntligen i Stockholm. Jag kom till Claudia vid ca 21:40 igår då jag blev bjuden på minisemlor och blåbärste, väldigt mysigt välkommnande. Resan ner gick bra, även om den var vääldigt lång och jag behövde som skönt var nästan inte köra någonting. Jag kanske får köra mer på vägen hem. Jag sov inte så bra i natt men är ändå på väldigt bra humör, trots att det snöar här också. Jag trodde jag skulle slippa snöandet när jag lämnade norrland, men icke! Men jag tror det blir en bra dag. Jag ska gå runt på stan och kolla i affärer, kanske att jag får köpa nån liten grej. Sedan ska jag äta lunch med Jani, träffa Marinas mamma och få lite grejer som Marina vill ha upp till Umeå, äta sushi på bästa stället här i Hammarby sjöstad, kolla på lghtn och ställa typ tusen frågor och sedan träffa Daniel. Så ja det behövs nog ganska mycket för att det här ska bli en dålig dag!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar