onsdag 17 mars 2010

17 dagar kvar till flytt

Nu är det bara 17 dagar kvar tills jag flyttar, 2½ vecka, det är helt galet lite. Jag tror tiden kommer att springa iväg och det är otroligt mycket som ska hinna göras innan dess. Jag tycker dock att jag har kommit igång ganska så bra. Jag har packat fem flyttkartonger och kastat och rensat ut mycket grejer. Sedan idag när jag har varit ledig har jag ringt viktiga samtal, adressändrat och lagt ut möbler på blocket. Dessutom har jag hunnit tvätta, diska, bli bjuden på lunch av Marie och fikat och chillat med Marina. Det är skönt att jag har tagit ledigt både idag och morgon så att jag hinner komma igång med packandet för tror inte jag kommer att orka lika mycket nästan vecka då jag jobbar hela veckan. Sedan vecka 13 flyttar jag på lördagen, eller då ska vi börja köra så allt måste bli klart den 2 april, flyttstädning, slängning av möbler och annat skräp, lasta lastbilen etc. Usch får ångest när jag tänker på allt som ska göras. Men det går nog bra, förhoppningsvis så finns det några snälla människor som kan hjälpa till lite särskilt i slutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar