lördag 20 mars 2010

Två veckor kvar till flytt

Idag är det precis 14 dagar kvar tills jag flyttar, förhoppningsvis är vi på väg redan vid den här tiden! Jag känner mig fortfarande stressad över allt som måste göras, det svårt att få ro i kroppen. Jag har packat 10 kartonger nu och slängt rätt mycket. Nästa vecka blir det mycket med jobb, Umeå Open, träning, och städ på Mindspace så borde ha gjort så mycket som möjligt denna vecka, för att sista vecka packa ner allt sånt jag har behövt, köra allt skräp och alla möbler jag inte vill ha till skroten eller återvinningen och sedan städa ur lägenheten. Jag tror ändå jag är ute i ganska så god tid men ändå så är det så mycket att tänka på och som det kontrollfreak jag är så är jag rädd att glömma något viktigt och skriver massa små lappar osv.

Nu sitter jag och väntar på att brorsan ska höra av sig så att vi kan rensa i hans gästrum som nu är fyllt med kartonger med saker från mamma och pappa. Sedan ska en kvinna komma och köpa mitt köksbord och ikväll blir det att gå på sista Club Zoo på ett långt tag om inte för alltid. Det känns riktigt trist då det är en klubb då jag alltid har haft väldigt roligt. Jag är ganska orolig för att jag inte kommer gå ut och gå på konserter så ofta i Stockholm då jag inte känner så många där och det är ju inte så roligt att gå själv. Det känns lite extra jobbigt då det är så himla mycket bra spelningar där!

Nu ska jag försöka få tag i brorsan igen så att vi hinner få något gjort idag!

1 kommentar:

  1. är du intresserad av smycken säljer just nu kanon snygga budskapsarmband frakfritt, du kan även välja egen text om du hellre vill ha det, tex pojkväns namn sitt barn mm
    mvh therese

    SvaraRadera