torsdag 11 mars 2010

Om att vara peppad på livet!

När man har haft magsjuka så känns allt så himla mycket bättre efteråt. Jag har mått lite dåligt dagarna efter och varit känslig för starka lukter osv, men har ändå avrit på väldigt bra humör. Äntligen har snön börjat smälta och det kommer fram mer och mer asfalt!:D Just nu är det +4 och sol ute, heeelt underbart! Sedan är jag riktigt peppad för lördagens Födelsedags-flyttfest. Jag har gjort ett musicquiz och igår var jag och handlade till det som ska bakas och snacksas på!:) Det ska bli roligt att få en sista kväll då man hinner träffa alla innan flytten, för efter helgen ska jag börja packa och fixa på riktigt i lghtn. Hittills har jag bara rensat ut lite här och var. Det ska bli skönt att komma igång på riktigt. Nu är det 23 dagar kvar tills jag flyttar och det kommer gå fort, särskilt om jag ska jobba samtidigt som man ska försöka packa och städa samtidigt. Men jag hoppas ändå att jag kommer vara ute i rätt god tid så att det inte behöver bli så stressigt i slutet.

Nu ska jag göra mig i ordning och gå på en promenad i det fina vädret!:D Jag älskar verkligen våren, särskilt denna!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar