söndag 7 mars 2010

Fyyfan för magsjukan

Jag vaknade upp vid 7:30 imorse och började spy, och nej jag var inte ute igår, jag, Karin och Marina såg på schlagern och åt tacos här. Sen 7:30 mådde jag jättedåligt och spydde fram till kl 18 då brorsan kom med Imodium. Efter det har jag mest legat och sovit och druckigt vatten och avslagen cola, men är glad att iaf ha fått behålla det sen dess, för mår fortfarande illa. Jag tror aldrig jag har mått så här dåligt när jag haft magsjuka, och i typ 17 timmar också, man blir heeelt slut och känner sig mins i världen och vill att mamma ska ta hand om en. Men som tur är så kunde Kenneth fara och handla lite åt mig. Nu tror jag att jag ska försöka få ner lite blåbrssoppa igen och hoppas på att det inte kommer upp igen. Sorry för det äckliga inlägget, men det har varit väldigt synd om mig idag och ville bara dela med mig lite av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar