onsdag 17 mars 2010

Födelsedags-flyttfesten

Födelsedags-flyttfesten som jag hade i lördags blev riktigt lyckad! Först kom mina småbröder som jag träffar alldeles för sällan förbi och fikade tårta, muffins, snacks mm. Sedan började resten av gästerna komma och det blev trevligt mingel direkt. Sedan sågs det på Melodifestivalen som framkallade skrattattacker. Medan så fikades det och jag fick beröm för det jag hade bakat!:) Efteråt öppnade jag presenterna jag hade fått. Det var väldigt fina och omtänksamma saker jag fick, och jag är sjukt tacksam! Det känns verkligen trist att behöva flytta ifrån dessa fina människor, men som tur är vet jag ju att vi kommer höras och träffas ändå, även om det inte kommer bli lika ofta. Sedan delade jag in alla i 4 lag och hade ett musicquiz, det va väldigt roligt och tror vissa tyckte det var rätt klurigt. Tess, som vann förra året med, Tomas och Markus vann. När quizet var rättat och klart hade klockan hunnit bli ganska så mycket så då gick några av oss till TC. Där var det tyvärr väldigt lite folk, men vi hade trevligt ändå, det jag minns!;) Det blev tyvärr lite för mycket alkohol för mig under kvällen vilket ledde till att jag typ fortfarande kände mig full morgonen efter och blev inte bakis förns vid 12, och det blev jag RIKTIGT bakis. Men det var det värt med tanke på hur trevlig och rolig kvällen innan var, verkligen ett trevligt sätt att hinna träffa dom flesta innan jag flyttar!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar