lördag 28 februari 2009

Helg igen

Nu är det äntligen helg igen, jag har längtat. Veckan har väl varit rätt så bra och tiden går så himla fort. Men det är rätt intensivt med praktiken och sedan på skoldagen i onsdags så satt vi typ och diskuterade mellan 9-15 och det var rätt mycket som skulle hinna pratas om. Jag hade väl inte gjort allt man skulle göra så noga men det gick bra ändå. Sedan gick torsdagen fort förbi och äntligen var det fredag. Efter praktiken, som jag lämnade med glatt humör eftersom barnen är så otroligt fina, snälla och roliga, så for jag tvärt hem innan jag for på stan och shoppade. På stan mötte jag upp med Marina och vi gick och handlade lite typ plockmat som vi sedan lagade hos Marina, Riktigt gott och trevligt. Vi bara slappade och såg bland annat Så ska det låta och sedan kom Ante förbi också. En lugn och skön kväll förutom en del rätt förvirrande sms. Men ja det är ju typ löst nu som tur är.

Idag ska jag städa, kaaaanske plugga och ikväll blir jag bjuden på middag, inte dumt alls, hoppas på en trevlig kväll med trevligt sällskap!:)

1 kommentar: