söndag 15 februari 2009

Helt fantastiskt!

Håkan hellström konserten i fredags var helt fantastisk, som vanligt, det är lika bra varje gång man ser honom live!:D Innan kom Karin hit och gjorde sig i ordning och vi skvallrade och drack lite vin. Sedan vid 20:30 gick vi ner till Idun och väntade på att håkan Hellström skulle börja spela, vilket han gjorde ca 30 min efter utsatt tid. Men när han väl började så var gåshuden och lyckan ett faktum! Så bra, stod bara och fånlog och var överlycklig hela konserten. Det var en väldigt bra blandning av låtar även om man saknade vissa låtar, t.ex. En vän med en bil och Det är så jag säger det, men när man har släppt så pass många skivor är det klart att man inte kan spela alla. Stämingen bland dom ca 1000 personerna som var där var magisk. Jag älskar verkligen när en stor folkmassa samlas för att se en artist dom verkligen gillar, alla sjunger allsång, klappar, hoppar och är lyckliga.

Efteråt följde jag med Karin till Max innan hon skulle ta bussen hem. Sedan gick jag och träffade J på Bishop. Det var ett bra beslut, väldigt trevligt. Sedan kom en av hans kompisar dit också, som också var trevlig och lätt att prata med. En stor del av lördagen spenderades i sängen och soffan. Såg bla 3 avsnitt av Flight of The Conchords, säsong 2, och det är lika bra som säsong 1, otroligt bra och rolig serie. Till middag gick jag och köpte pizza för att jag inte orkade fixa något annat, och sedan la jag mig i soffan igen för att se på tv, men istället sov jag bort hela kvällen och klev upp vid 8:30 imorse. Det kändes väldigt skumt, men antar att jag behövde den sömnen. Och nu har jag ju ändå typ samma rutin som jag har på veckorna så borde kunna somna lätt ikväll. Det känns ovanligt och skönt att inte vara bakis på en söndag. Men den lär inte bli så himla rolig iaf. Jag ska typ fara och städa på brorsans kontor om en timme. Sedan borde jag plugga. Det är inte så troligt att jag gör det så mycket men det är ju bra att ha det som mål iaf.

Här kommer inledningen av Håkan Hellströms konsert på Idun, så bra, alla blir helt hysteriska och lyckliga!:D (Det är rätt dålig kvalité men är ändå roligt att höra och se lite även om jag borde ha filmat mer!)

2 kommentarer:

  1. visst var det!

    Tror inte att håret som reste sig på armarna har lagt sig igen, är lycklig nu för en lång, lång tid ;P

    SvaraRadera
  2. Jaa helt klart! Haha där fick du till det, men du har så rätt så, det är verkligen ett minne som man kan minnas tillbaka på med glädje en lång lång tid framöver!;P

    SvaraRadera