söndag 8 februari 2009

lyckolördag

Lördagskvällen fortsatte nästan lika bra som lördagen, även om det hände lite sämre saker så var det i det stora hela väldigt bra. Först For jag, Kattis och Emmy på förfest hos sara där det var rätt många. Sedan cyklade vi i snöstormen till TC. På TC gick jag mest runt och tog vimmelbilder. Det var roligt även om kameran var lite krånglig. Jag visste ju inte riktigt hur den fungerade och jag var tvungen och backa typ 3 meter för att kunna ta bilder. Men dom blev ändå rätt bra och folk var väldigt trevliga och roliga. Sedan blev det även lite dans och det hela toppades med väldigt fina, värmande och glädjande sms som gjorde hela kvällen mycket bättre. Fast sedan när jag skulle gå hem i snöstormen så klev jag snett och ramlade som vanligt, så stukade foten lite och skrapade upp knät. Haha ingen blir förvånad längre, men vad gör man, verkar vara född till att vara klumpig, inget som går att ändra på. Snart får jag väl göra som Camilla sa och börja använda knä- och armbågsskydd!:P

Idag har jag mest legat i soffan och sett på film och tv, väldigt skönt. Fast nu borde jag försöka planera lite för den kommande veckans aktiviteter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar