lördag 7 februari 2009

Jag borde köpa en lott!

Min glädje och tur fortsätter, det är heelt galet hur bra det går just nu! Förlåt för skrytet, men det senaste 1½ året har varit jävligt tungt och jobbigt för mig så jag tycker faktiskt att jag förtjänar det! Idag märkte jag först att man får mer än 300 kr extra i studiebidrag, grymt roligt. Sedan ringde Andreas som inte brukar ringa annars och frågar om jag vill jobba med att ta vimmelbilder på TC ikväll, dit jag ju ändå skulle ikväll och jag att får pengar och fribiljetter för det!:D Det var ju ett tag sedan jag tog vimmelbilder senast men har ju alltid tyckt att det är roligt och gå runt och vara lite social och ta kort på människor. Sedan gick jag på stan och shoppade upp mitt present kort jag fick i julklapp på HM. Det blev en svart och lila klänning och en lila t-shirt. Sedan köpte jag även ett par grå tights på Gina Tricot. Efter det gick jag till Ica och handlade lite mat innan jag skulle gå hem. När jag hade varit hemma ett litet tag ringer dom från Ica och frågar om jag hade tappat min börs, jag hade själv inte märkt att jag hade tappat den. Så gick tillbaka dit och hämtade den och ingenting i den var borta, snacka om tur!:D Hoppas verkligen att det här är en kompensation för allt dåligt som hänt så att jag inte får ett stor bakslag senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar