söndag 1 februari 2009

Helgens bravader



Fredagen på praktiken var också väldigt bra och rolig. Vi åkte bland annat skrana i gropen på umedalen, läskigt! Flera barn ville åka med mig och ibland ville dom åka i ett gupp så man typ flög upp i luften, jag var ju typ livrädd!:P Men det var väldigt roligt, det var jättelänge sen jag åkte skrana sist så. Sedan åkte jag ner på stan å gick bla på systemet, men var inte så jättepeppad på att gå ut men tänkte att jag var tvungen att gå ut eftersom det var mitt förslag att vi skulle gå på TC när dom spelade 90-tlas hits. Sedan kom jag hem, vilade och gjorde mig i ordning. Samtidigt gjorde jag en sak som många tyckte jag inte skulle göra, och det blev väldigt lyckat och oväntat, väldigt rolig överaskning. Men hade inga förväntningar och tänkte att det inte kan bli sämre så jag gav det en chans och det gick ju så mycke bättre än väntat, roligt!:)

Sedan förfestade vi lite här jag, Joel, Marina och Nina och sedan gick vi ut och flumdansade en massa till 90-tals hits. Det var inte så mycke folk där men vi hade väldigt roligt!:) Roligt när en kväll blir väldigt lyckad trots att jag inte var peppad, är väldigt glad att jag vågade!:)

På lördagen var jag väldigt sliten och bakis så låg mest och sov i soffan tills det var dags att börja göra sig i ordning för att gå ut på Shape up! Karin kom hit innan och vi satt och skvallrade och hade trevligt. Sedan gick vi till Plaza, lite för sent för det var lång kö, men det gick ok iaf. Det var en rätt rolig kväll även om det inte var så spec. Nordpolen spelade live och vet inte riktigt vad jag ska säga.. Jag gillar ju hans musik, men mja live var det väl inte direkt bland det bästa jag ha sett, fast det var ju underhållande, fast på ett annat sätt.. Sedan blev det lite dans och lite mingel. Men jag tyckte att det var väldigt få man kände där. Sedan gör man ju en del saker på fyllan som man kanske inte borde så nu analyserar jag sönder allt som vanligt, tror ju inte att det var något dåligt alls men blir ändå fundersam. Fast jag ska försöka att inte tänka på det idag och istället plugga och slappa i soffan så jag orkar nästa praktikvecka!:)


Igår hade jag äntligen på mig min nya fina klänning från Dollydagger



Nordpolen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar