lördag 21 februari 2009

Patricia trivs med livet!

Det känns så jävla skönt att det känns som att det mesta håller på att vända och vara bra nu!:) Förutom att det har varit jävligt kallt här uppe i norr och att det nu kommer mer snö trots att man inte vill något hellre än att det blir vår nu. Praktiken är så himla rolig, det går rätt lätt att kliva upp på morgonen, trots att jag inte är någon morgonmänniska, för att jag vet att jag ska ha roligt med de fina barnen och den trevliga personalen på förskolan. Det har varit lite mycket nu i veckan med både stängning, öppning, den filmade samlingen och handledarsamtal om samlingen. Dessutom har vi skoluppgifter som måste göras och böcker som ska läsas. Men det har gått väldigt bra, är nöjd med samlingen och det var min handledare också!:) Sedan har jag haft turen att få träffa J två gånger den här veckan, inte dåligt alls. Dessutom är Isa i Sverige nu så då får man äntligen prata och skvallra lite med henne i telefon, så det måste jag försöka passa på att göra flera gånger innan hon åker tillbaka till Norge!

Ikväll kommer Emmeli och kanske Karin hit och förfestar och ser på schlagern. Jag har inte sett någon deltävling än men kan bli trevligt å se som förfest, så kan man även prata om det mad barnen på förskolan som brukar se det. Sedan ska vi ut på TC, ska bli roligt å få komma ut och dansa lite, blir nog roligt även om jag inte tror att det kommer va så mycke folk där ikväll.

Nu ska jag fixa mat och sen duscha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar