söndag 12 juli 2009

Ändrade planer

Jag som inte hade tänkt gå ut igår började tänka om när Emmeli smsade och frågade om jag skulle ut och ju mer jag tänkte på det så blev jag rätt peppad. Jag gjorde mig i ordning och sedan kom Emmeli hit och förfestade vid 21, vi pratade och hade trevligt och gick sedan vidare till TC där Stonebridge spelade. Tyvärr så hann jag bara vara där i typ 30 min innan jag började må jättedåligt och spy. Sjukt jobbigt och patetiskt, men hade inte druckigt så mycke alls, 2 öl, 2 glas vin och en drink. Fast jag tror att vinet hade stått öppet i kylen lite länge!:( Så Emmeli, snäll som hon är, hjälpte mig hem vid typ 0:30, vet fan inte hur det hade gått annars. Å det känns så himla trist för jag tror att det hade kunnat bli en väldigt bra kväll!:( Som tur var fick jag sällskap sen som gjorde att jag mådde bättre, skönt att ha någon som tar hand om en lite och får en att må bättre när man mår illa. Men jag tror fan jag måste ta det lite lugnare med drickat nu, även om jag inte tyckte att jag drack så mycke igår. Aja ska försöka sluta ha ångest för att en förmodligen rolig kväll blev sabbad, och tänka på att jag ändå hade väldigt trevligt sen!

Här är några få och suddiga bilder som jag hann ta igår innan jag mådde för dåligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar