lördag 4 juli 2009

En oväntad kväll

Jag hade inga planer alls för helgen och var väl inte så jätteengagerad på att hitta något heller. Men så fick jag ett sms som ledde till att jag gick till TC och träffade Joel, Mattias och Fredrik. Det blev en trevlig överaskning och vi hade riktigt trevligt även om det kanske blev lite mycke alkohol. Sedan kom Joels kompis Hannes från Sthlm och överaskade Joel som blev väldigt glad att se honom och stämningen blev ännu lite bättre. Sedan efteråt for vi till joel och drack sprit, utan att blanda det med något, och dansade och hade trevligt. Men idag kändes det inte lika smart att dricka sprit så sent. Joel och Hannes beställde pizza till lunch medan jag bara kunde äta lite av en sallad innan jag blev ännu mer bakis. Och sedan jag kom hem har jag mest legat i soffan och slappat och sovit. Haha ja nä det var en rätt galen kväll på många sätt men jag hade riktigt trevligt så det känns värt att bara va hemma och ta det lugnt ikväll trots att det är lördag.

Sedn längtar jag grymt mycke till Sthlm, bara två veckor kvar nu, och efter gårkvällen känns det ännu roligare att jag kan bila ner med Joel och grabbarna, billigare och trevligt sällskap.

Nu ska jag fortsätta slappa i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar