torsdag 16 juli 2009

Snart på väg!:)

Joel ringde igår när jag och Emmeli var och spelade minigolf och sa att han och Mattias vill åka eftermiddag istället för tidigt imorgon. Jag som är en planeringsmänniska som lätt oroa mig i onödan fick tusen olika tankar om allt jag skulle göra. Jag var tvungen att ringa Claudia och höra om jag kunde komma tidigare och se till att jag inte stör alltför mycket då jag typ kommer fram i natt när dom har gått och lagt sig. Och jag var tvungen att få tag i Kattis som ska ta hand om min lght lite och fråga om vi kunde träffas tidigare än tänkt. Och fråga Kenneth om han kunde låna hans väska som jag skulle låna. Som tur var hade jag bestämt mig rätt bra vad jag skulle ta med mig och hade inte så mycke jag skulle göra idag. Sedan sa Kenneth nu när han kom med väskan att jag inte behövde städa på Mindspace utan att jag kan storstäda sedan när jag kommer tillbaka istället, vilket gjorde att typ all stress försvann. Det känns otroligt skönt. Nu kan jag packa i lugn och ro och fixa lite smågrejer.

Gårkvällen var föresten väldigt trevlig. Jag och Tess träffades vid 20 och gick och satte oss på TC och pratade och hade trevligt till musikkrysset började vid 21, och då kom Emmeli också och stärkte vårat lag. Tyvärr hjälpte det inte så mycket och det gick rätt dåligt för oss. Vi ville inte ens lämna in krysset, så tyvärr blev det inte mycke till revanch. Men vi får kanske gå sedan igen när jag kommer hem! Sedan vid 23 gick vi vidare till Love etc. där det kändes mycke bättre när dom hade flyttat ner dansgolvet så vi dansade lite till bra musik och hade trevligt. Men gick hem vid 0:30 då vi vat lite småless och jag kände att jag behövde hem och sova för att orka och hinna med allt som skulle göras idag. Fast som sagt så oroar jag mig i onödan och nu har jag nästan packat klart och har massa tid över!:)

Ska väl småfixa lite till nu innan Marie kommer hit på sin lunch!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar