lördag 18 juli 2009

Inlägg från Stockholm

Resan ner till Sthlm gick bra. Mattias körde på rätt ordentligt, genom, regn och rusk och sol, väldigt schizofrent väder! Vi stannade och åt i sundsvall och dom gjorde några rök och kisspauser annars blev det typ att sitta i bilen mellan 16:30 och 0:00 typ. Efter några om och men på grund av vägarbete så fick ajg skjuts typ enda till Claudia och Fredriks dörr, mycket snällt!:) Jag och Claudia satt uppe och pratade ett tag och sedan la vi oss. På fredagen efter att Claudia och Fredrik hade farit till jobbet så gjorde jag mig i ordning och åkte iväg till söder där jag strosade runt lite och satt i en mysig lite park och pratade med karin. Efeter typ 3 timmar så var jag rätt less så ajg for och handlade och for till lghtn för att äta lite sen lunch. Sedan tog jag det emst lugnt och kollade i en fin bok som heter stockhols liv typ. Vid 19 gick vi iväg till Trägården som nu har flyttat och är under Skanstullsbron vilket är väldigt nära där jag bor. Vi åt och drack och kollade på folk. Det va mycke folk för att vara så tidigt. Sedan när Kristian Antilla började spela där efter 20 så va det ännu mer folk. Ölen kostar dessutom 29:- fram till 22 så det är ju rätt värt. Det var dessutom väldigt mysigt och fint att ha det så där under bron. Vi minglade lite och såg även bandet Sonjagon, inte riktigt lika bra som Antilla men helt ok. Sedan var vi rätt trötta och less, hade ont i ben och fötter så vi gick hem där vid 23 och åt mackor istället. Det kändes som rätt lagomt. Ikväll hoppas jag dock att det blir lite mer fest med Joel och grabbarna. Vet inte riktigt vad dom ska göra men det lär innehålla en massa alkohol så ja det kan bli en spännande kväll!:)

Nu ska jag fixa frukost som jag ska äta på balkongen och sedan göra mig i ordning, tror jag ska till gullmarsplan och kolla lite där och gå på systemet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar