fredag 24 juli 2009

En bättre vändning

Som jag skrev sist så har stockholmsresan inte varit den bästa, mycke tjaffs oich smärtor och grejer. Men nu börjar det kännas bättre. Jag har bara lite ont i den stukade foten och inget i låret. Jag och isa har shoppat saker på rean, ätit massa god mat och träffat trevliga människor. Efter många om och men så for vi ut i onsdagskväll. Vi kom inte in dit vi skulle först vilket kanske var lika bra eftersom det var ett 18-års ställe så då hamnade vi till slut på Debaser slussen som ju faktiskt är mitt favvoställe. Där var det mycke trevligt och roligt folk och vi träffade Mattias och joel där i slutet av kvällen som försökte övertala oss att följa med och bada. Vi följde med dit men badade inte, blev bara Mattias som hann bada innan det kom vakter. Men ena vakten va typ den roligaste vi någonsin har träffat, skämtade och var väldigt trevlig. Sedan blev det en trevlig efterfest med vin, whiskey, mackor och jättefin utsikt alldeles vid vattnet på Lilla Essingen.

Igår var jag och Isa väldigt trötta och slitna så vi slappade framför tvn och åt chips och ostkrokar hela kvällen.

Idag har Isa klippt min lugg, tror det blev riktigt bra, men hon ska fixa lite mer sen när jag har tvättat håret. Men tror jag är riktigt nöjd, jag som alltid är rädd att klippa mig och nog inte skulle överlåta det till någon annan som inte var frisör. Sedan ska Isa ta bilder hos en riktigt fotograf i eftermiddag och sedan ska vi ut och festa ikväll. Så jag hoppas verkligen att resan har vänt och kommer bli fortsatt bra nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar