onsdag 8 juli 2009

Tisdagsrex

Igår följde jag med Jani och Lena först på förfest hos Jonte där vi hade väldigt trevligt, lyssnade på bra musik pratade och var kreativa. Det började med att jag sa att jag hade sett nån som hade gjort en stol av en sån där vinkorksgrej så då började jag och Lena och kämpa med att få till den. Sedan blev fler engagerad i att bygga bord, gubbar, läskburk, chipsskål med bestick, lampa etc å sen till slut så dog den ena gubben. Haha ja lite roar barnen som dom brukar säga, men vi hade väldigt trevligt!:) Sedan fick vi skjuts in till stan och gick på Rex där min favvo-dj Andreas Rosander spelade. Jag bodde i princip på dansgolvet. Det var så sjukt bra musik. Synd bara att det inte va fler som förstod det, flera gånger var vi bara typ 4 st på dansgolvet. Men jag hade väldigt trevligt. Sedan blev det efterfest med ännu mer bra musik, cider och trevligt snack. Men idag har jag mått sjukt dåligt. Jag trodde mitt huvud skulle explodera!! Så idag har jag typ legat i soffan hela dagen. Jag gick och köpte pizza och cola till middag och sedan kändes det lite bättre. Men jag som sällan brukar bli så bakis har blivit riktigt bakis två gånger i rad nu. Kommer det med åldern mån tro? Eller är det något som säger att jag kanske borde dra ner på festandet lite, säkert både och! Haha troligt nu när det snart bli sthlm, men sen till hösten kanske..
Här kommer lite bilder från gårkvällen, sen lägger jag nog upp några fler på bilddagboken.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar