söndag 22 november 2009

Flitig söndag




Det finns ändå något positivt med att ha en tråkig helg och bara vara hemma och se på film och inte träffa folk. Idag blev jag så uttråkad och rastlös att jag städade garderoberna, dammsugade, torkade golven, sorterade tidningar, diskade, sorterade mina skor och slängde tre par som var slitna och fula, så nu har jag bara 35 par skor!:P Men nu är det städat och fint här i alla fall. Jag lär inte ha tid att städa något veckan som kommer så då var det bra att få det gjort nu idag!:)

I veckan blir det att göra dom sista intervjuerna till examensarbetet och sätta igång och skriva resultatet. Sedan på onsdag och 2½ timmar på torsdagen ska jag vicka på förskolan. På onsdag fyller min lillebror Daniel 12 år så ska nog dit en sväng då om vi hinner annars blir det nog på fredagen för på torsdagkväll så är det Winnerbäck med Andreas Grega som förband!:D På fredagen måste vi sitta typ hela dagen med examensarbetet och på lördagen blir det Shape up! med Florence Valentin live!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar