onsdag 11 november 2009

Förkyld IGEN!

Det här är ju heelt sjukt, nu har jag blivit förkyld igen! Jag hade ju inte ens blivit helt frisk från förra gången. Det är fjärde gången den här hösten som jag blir förkyld. Först när jag vickade innan univ började, sedan två gånger under praktiken och nu igen. Jag undrar om det beror på vickandet i torsdags eller om det är någon annan i min närhet som har smittat mig. Jag hoppas bara att jag inte har fått svinis. I måndags och tisdags så kändes det väldigt mycket i halsen och typ när man andades, men är jag mest väldigt snuvig och har ont i huvudet och är tung i kroppen. Jag har inte tid att vara sjuk nu när vi måste sitta och göra examensarbetet, om typ 4 veckor ska vi ha gjort 70% av arbetet och vi som skriver ihop två styckena måste skriva ca 50 sidor. Som tur va så hade vi redan bestämt att vi skulle sitta hemma och läsa idag så har legat i sängen med tjocktröja, mössa och täcke, och läst böcker om Reggio Emilia.

Ska försöka orka läsa lite mer nu innan jag orkar ta i tu med middagen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar