fredag 20 november 2009

Ögongodis

Det är inte direkt någon hemlighet att jag älskar klänningar, men jag har haft svårt att hitta någon jag verkligen kan ha, vill ha och har råd med på slutet. Det känns jättetråkigt, men det kanske är bra för min ekonomi jag som snart är arbetslös. Dessutom kanske man kan tycka att det räcker om man har över 70 klänningar.. Men njae det tycker nog inte jag. Fast för tillfället nöjer jag mig med att dregla lite efter dessa klänningar!



Underbar klänning från Dolly Dagger


Fin klänning från Lindex som jag provade men som satt lite för tight över bysten!:(



Ännu en fin klänning från Dolly Dagger,


En fin klänning från Monki, prickig och lila, känns väldigt jag just nu!



Ytterligare en helt fantastisk fin klänning från Dolly Dagger



En sista fin klänning från Dolly Dagger, jag har en liknande prickig som jag har beställt därifrån, vilket är min dyraste men finaste klänning

1 kommentar:

  1. Jag tror att du skulle vara helt underbart fin i en silverklänning! Bröstförminskning någon?! ;-)

    SvaraRadera