lördag 14 november 2009

Om att vara hemma och sjuk på en helg



Förkylningen håller fortfarande i sig, men det känns som att det har blivit lite bättre i alla fall. Men jag ska ändå vara hemma och ta det lugnt i helgen. Det händer inte så mycket som lockar mig klubbmässigt och behöver bli frisk så vi orkar sitta mycket med examensarbetet. Jag var en sväng på stan idag och fikade, shoppade och träffade folk så har ju ändå fått komma ut lite grann. Sedan händer det ganska mycke roligt framöver så att jag kan se fram emot det istället. Nästa helg är det Betnér som jag kanske ska gå på, sedan spelar även Invasionen och Alkberg på Scharinska på lördag, vilket jag skulle vilja gå på. Veckan efter fyller min lille bror år på onsdagen, på torsdagen är det Winnerbäck, på fredagen kanske Florence Valentine spelar på Skarren, är inte hundra, det stod förut på deras kalender, sen tog dom bort det och på deras myspace står det att dom ska spela här på lördagen, men då är det ju Shape up! så då har det nog blivit fel på datumen och då kanske dom inte kommer!:( Men den här gången ska jag verkligen gå på Shape up! Jag har missat flera gånger nu pga att ingen har kunnat eller velat följa med!:(

Nu ska jag försöka städa undan lite här hemma och sedan slappa i soffan med film och chirre!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar