lördag 21 november 2009

Le Sport på Rex



Satt och läst i Nöjesmagasinet City nu ikväll och läste om Klubben Mashed Up som jag har hört ska vara på Rex en gång i månaden som verkar lite intressant. Jag är ju rätt tveksam mot Rex, det är inte riktigt min typ av uteställe, förutom på tisdagar på sommaren då det har varit bra. Dessutom står det att Mashed Up är en fredag i månaden och på fredagar brukar det vara svårt att få upp peppen för att gå ut och det är inte lika många som är ute då. Men nu läste jag att på deras nästa datum den 4 december så ska Le Sport komma dig och det vore ju grymt roligt att få se och höra dom live. Dessutom vore det roligt att få höra lite nya låtar från dem. Lyssnade ju riktigt mycket på deras låtar förut och tycker dom är lika bra fortfarande! Ska absolut börja jobba redan nu på att få med mig nån dit då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar