fredag 23 januari 2009

Buffé på Droskan

Igårkväll var jag på Droskan med Marina, Linda, Kristin, Andreas, Nina, Ninas kompis som jag tyvärr inte kommer ihåg vad hon heter nu och Sonny, som kom och överaskade Marina direkt från flygplatsen. Hon trodde han var i USA och hade just pratat med honom i telefon så hon blev väldigt överaskad och glad!:) Sedan beställde vi familjebuffé för 75:-, då fick man välja fritt bland taco-, pizza- och grillbuffén, väldigt bra pris! Jag har inte ätit på Droskan på flera år, och det var nog inte riktigt lika bra som jag minns det. Men det var ändå gott och blev riktigt mätt och även lite smålullig eftersom cidern kostade 20:-!:) Det var egentligen meningen att vi skulle gå dit ikväll men det fanns inte bord ledigt då, så därför hade jag inte tänkt följa med eftersom jag behöver plugga. Men som tur är så övertalade Marina mig att följa med för det blev en riktigt trevlig kväll. Det innebär dock att jag måste plugga heela dagen idag. Fast jag ska ju ha desto roligare imorgonkväll så då kan jag försöka vara duktig med plugget idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar