lördag 17 januari 2009

I made it work!

Nu är min hemtenta äntligen inlämnad och det känns så sjukt skönt! Jag trodde ju inte jag skulle bli klar i tid efter som jag var så omotiverad. Men jag satt och skrev typ 6 sidor i onsdags och 4 sidor i torsdags, och sedan läste jag igenom å fixade i fredags, väldigt effektivt för att vara jag. Men behövde nog några dagar innan för att kolla upp fakta i alla böcker så gjorde ju ändå lite saker dom andra dagarna innan öven om det var väldigt ineffektivt. Nu känns det i alla fall jävligt skönt att ha lämnat in det och inte behöva tänka på hur det går i 3 veckor, och dessuotm få en helt ledig helg nu innan nya kursen börjar på måndag. Då ska jag som tur är läsa en kurs som heter Att arbeta i förskolan, och då kommer vi ha 8 veckors praktik. väldigt roligt nu när jag är så pass skoltrött som jag är nu. Dessutom känns det otroligt bra att jag hamnar på samma ställe som sist för där trivdes jag väldigt bra!:)

Nu ska jag gör mig i ordning å gå ner på stan och fika med Marina på Schmäck och sedan gå förbi systemet. Jag måste ju få fira att jag lämnat in den där dryga hemtentan. Haha som att det itne räckte med att jag shoppade upp 950 kr igår. på saker jag egentligen inte behövde så mycket man jag gillar dom. Två saker var dessutom på rea, ett par röda skor från Kawasaki hos Karin på 59an och en lila klänning från Gina Tricot. Sedan köpta jag även en till blå tunika/klänning och en svart kofta från Gina Tricot och hallon body butter som luktar otroligt gott, å dessutom är limited edition så då fick jag ju lov!;)

2 kommentarer:

  1. haha du är så bra! visste hela tiden att du skulle klara det bra!! grattis vännen! ich inga tvil om att du var värd lite shopping! du är grym! hoppas du haft en fin helg! puss puss!:)

    SvaraRadera
  2. Naw va söt du är gumman! bra att du dämpar min ångest för shoppingen lite, men tycker också jag va värd det lite:) jo tror min helg va bättre än din iaf, såg på bilddagboken, men du va väldigt söt som höll din käreste sällskap! puss

    SvaraRadera