onsdag 28 januari 2009

Ett kärt återseende!


Jag var i skolan och hade en rätt seg dag med litteratur seminarium och genomgång av VFU-uppgifterna när jag såg att jag hade både ett missat samtal och ett sms på mobilen. Det var från Claudia som skrev att hon var i Umeå och frågade om jag hade tid och lust att ses. En mycket rolig överaskning. Så efter att vi hade slutat vid 14:30 så åkte jag ner på stan och träffade henne. Vi shoppade och gick och fikade på Schmäck och skvallrade. Jag fick lite inside info som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Det var absolut bra att få veta men mja, det hade ju varit bättre om det inte hade varit så. Fast jag tror inte jg ska låta mig påverkas allt för mycket av det. Jag hoppas att tiden har haft sin gång och att det har skett en förändring. Hoppas att jag hinner träffa Claudia lite mer innan hon åker på lördagmorgon!

I morgon börjar min praktik 7 veckor långa praktik, ska bli riktigt roligt och intressant! Sedan på fredag hoppas jag att det blir en rolig kväll på TC där Anderas ska spela 90-tals hits och på lördagen hoppas jag på ännu en bättre kväll på Shape up! där Nordpolen spelar live och The Tough Alliance spelar skivor. Det kommer förhoppningsvis bli en toppenhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar